gdzie kupic kwas azotowy
kanada6
2006-05-07 10:17:35 UTC
Jest mi potrzebny kw. azotowy do malego eksperymentu oczywiscie tylko w
celach edukacyjnych . Proszê o namary na sklep hemiczny we Wroclawu gdzie
moza nabyc w nie durzej ilosci kwas azotowy .

Pozdrwaiam
beaujolais
2006-05-09 21:24:49 UTC
Nie wiem w jakich ilościach posiadają, ale zawsze możesz zadzwonić do POCH
http://www.poch.com.pl/katalog-produktow/pokaz.php?grupaid=1255&kod=732232145
Jeśli Ci to odpowiada, to autoryzowanym dystrybutorem POCH na Wrocław jest:
ARCHEM SP. Z O.O.
52-131 Wrocław, ul. Buforowa 4, tel. / fax + 71 367-70-77

Użytkownik "kanada6"

Czarownica
2006-12-15 15:24:57 UTC
Post by kanada6
Jest mi potrzebny kw. azotowy do malego eksperymentu oczywiscie tylko w
celach edukacyjnych . Proszê o namary na sklep hemiczny we Wroclawu gdzie
moza nabyc w nie durzej ilosci kwas azotowy .
mo¿e by¶ od czasu do czasu zajrza³ do s³ownika ortograficznego?